Pogosta vprašanja
Če vaše naročilo še ni bilo odposlano, ga lahko spremenite. Pišite nam čim prej na bonajo@bonajo.si.
Sprejemamo: Plačilo po povzetju, Plačilo po predračunu, Plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard), Plačilo preko PayPal.
Običajen rok dostave je 1–3 delovne dni. Če izdelek ni na zalogi, vas o tem pravočasno obvestimo.
Imate 14 dni časa, da izdelek brez razloga vrnete. Pišite nam na info@bonajo.si in poslali vam bomo navodila za vračilo.
Račun prejmete po e-pošti ali skupaj z izdelkom v paketu. Če ga niste prejeli, nas kontaktirajte.
Kodo za popust vpišete v ustrezno polje v košarici pred zaključkom nakupa.
Za vse izdelke z garancijo veljajo pogoji proizvajalca. V primeru reklamacije nas kontaktirajte z računom in opisom težave.
Preverite vsiljeno pošto (spam/junk). Če ga ni tam, nas kontaktirajte – preverili bomo, ali je bilo naročilo uspešno oddano.