Dostava
Ko naročite paket, vam lahko uredimo dostavo do vrat ali pa naročilo, ki ste ga oddali preko spletne trgovine, prevzamete na našem prevzemnem mestu na Kosovelovi cesti 2, 1290 Grosuplje in se s tem izognete stroškom dostave. To naredite tako, da v postopku oddajanja naročila izberete način dostave ''Osebni prevzem''. Cena dostave za Slovenijo znaša 3.90 EUR (Pošta Slovenije). V primeru, da je vaše naročilo višje od 100 EUR, je cena dostava brezplačna. Vaš paket potrebuje od 2-4 delovne dni, da ga dostavna služba dostavi na vaš naslov, ki ste ga navedli v košarici nakupa. Vsa naročila oddana do 13. ure bodo odposlana isti delovni dan. V primeru, da ste paket naročili med vikendom ali praznikom, vam ga bomo poslali takoj naslednji delovni dan.
Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave.
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si Bonajo pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Dostava Pošta Slovenije:
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.
Kaj lahko storite, da bo dostava do vrat potekala čim bolj gladko?
Da si zagotovite, da bo vaše naročilo dostavljeno hitro in enostavno, vam priporočamo da:
- zagotovite točen naslov dostave, kjer bo nekdo na voljo, da sprejme paket. Na primer, lahko tudi vaš službeni naslov ali naslov soseda, prijatelja.
- zagotovite telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, če se pojavijo kakršne koli težave pri dostavi.
- spremljajte svoj paket. Sistem za sledenje paketov poskrbi, da ste na tekočem o trenutni lokaciji vašega paketa, tako da lahko preverite kdaj približno naj bi paket prispel in vidite, če je mogoče prišlo do težav pri dostavi.
- poskrbite, da je vaše ime jasno vidno na vaših vratih, tako da dostavna služba nima težav pri iskanju vašega naslova.
Napotki ob prevzemu blaga
Pri podjetju BONAJO d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
- Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
- Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na bonajo@bonajo.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
- Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
- Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
V primeru dostave:
- Ko vam dostavljalec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
- Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na bonajo@bonajo.si. Nadaljnje reševanje
poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
CENE IN DOBAVNI ROKI
Vse cene v spletni trgovini Bonajo so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
SPLETNA CENA
Velja za vse registrirane kupce spletne trgovine Bonajo, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestu www.bonajo.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke.
V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom, ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa).
REDNA CENA
Velja za uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici - prevzemno mesto PE Bonajo, brez uporabe spletne košarice in brez zaupanja svojih podatkov. Kupci lahko tudi na prevzemnem mestu opravijo registriran nakup in s tem ko nam zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene.
Če redna cena pri izdelku ni objavljena, ne omogočamo nakupa mimo spletne košarice. Redna cena je običajno višja od Spletne cene.
DOBAVNI ROKI
Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba Bonajo ažurira in spreminja pogosto in hitro.
POSTOPEK NAKUPA
1. Naročilo in oddaja naročila
- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "V košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, kjer prejmete obvestilo, da je artikel dodan v košarico in izbere ali boste nadaljevali z nakupovanjem ali želite zaključiti nakup..
- Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov.
- Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
- Plačilo in dostava
Kupec označi način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire.
- Pregled naročila:
V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice.
- Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb "S klikom tukaj oddajte vaše naročilo z obveznostjo plačila"
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 040 514 750 ali bonajo@bonajo.si, prav tako nas ne iste kontakte obvestite, če
ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Bonajo kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
3. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.
NAČINI PLAČILA
1. Plačilo ob prevzemu z gotovino v primeru dostave (po povzetju)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.
2. Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. Ko je plačilo ponudbe/predračuna razvidno na našem benčnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo/prevzem blaga.
3. Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu na PE Bonajo
V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati na našem prevzemnem mestu BONAJO d.o.o., Kosovelova cesta 2, 1290 Grosuplje, vas naprošamo, da na obrazcu za oddajo naročila označite osebni prevzem.
Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah, ki ostanejo last podjetja Bonajo d.o.o. tudi po tem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.